torsdag 17 januari 2008

En fredags slut

Ponte kom på att det skulle vara en lysande lösning att exfavvobartendern tog med mig hem, han var mycket ärlig och konstaterade att han sällan tar med någon hem, då ska det vara något helt speciellt "och så speciell är du inte". Nåja, tyckte jag det var värt ett försök iallafall. Så vi fortsatte en stund till.

Vi träffade på killen som somnat över baren, när vi först såg honom sov han hängande över ett bord och en halvtimma senare sov han hängande över en barstol. Dvs han stod typ på knä på fotstödet och hade bröstkorgen mot sidan på dynan, imponerande...

Favvobartendern skulle hem, så jag traskade vidare med den trötte och där somnade han i en soffa och jag hittade inget av intresse dessvärre. Det är bara att konstatera, man är förgammal, helt passé, men den siste jag var i säng med såg jag på tv häromdagen...

För att snacka om nått helt annat så ska tydligen Måns vara med i mello, som låtskrivare, i Rumänien...

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA. Men guuu. Jag skulle ju bli helt fucking knäckt av sådan rakhet.
Hjälp.
Och han hade förresten fel. Ponte is da special shit.

Ponte sa...

Det var rakt och ärligt, jag älskar sånt, men vågar inte praktisera det själv...
Ponte is da shit