torsdag 8 maj 2008

Ännu en asiat

Efter att ha återhämtat röstresurserna en stund så kändes det bättre och det var dags att traska vidare via McDonalds. Tidigare fanns (i Danmark iallafall) Chicken Salsa, en liten spicy kycklingburgare, men nu var den borttagen och ersatt med en chicken wrap, riktigt torrt och tråkigt, SKÄRPNING skräpmatsjätte!

På nästa ställe träffade jag på ex-favvobartendern som tackade för senast, jag blev lite lätt generad över det eftersom han verkligen inte hade nått att tacka för, men men... I gathörnet innan såg jag en asiatisk kille som såg vilsen ut och stod med en Copenhagen Gaymap, men eftersom jag fortfarande tuggade på min tråkiga kyckling så hjälpte jag honom inte.

5 minuter senare kom han in i baren och satte sig långt från mig. Jag förklarade för bartendern att han nog var turist och kanske i behov av hjälp, men bartendern kände sig inte så manad. Så efter en stund så fick jag ta itu med det hela och släpade med mig honom en runda på 3 olika ställen innan han kände för att gå hem till sitt hotell. Han var rätt ohet, så jag gjorde inget försök att scora nått där inte.

Han verkade gilla Köpenhamn och tyckte skandinaviska killar var det hetaste som går i ett par skor, jag dementerade vänlig men bestämt. Däremot gillade han 2 av kvällens totalt 4 ställen, men de andra 2 uppskattade han inte, en av dem var Code. "Det är för ljust, för fint och killarna tror de kan dansa men det ser bara töntigt ut" var hans betyg och jag är helt inne på den linjen fast det där med dansandet uttalar jag mig inte om...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skandinaviska killar är oheta.
Asiatiska likaså.

Hasan sa...

Nä vi gillar killar från mellanöstern. Eller hur kim? Hahaha.

Ponte sa...

Kim - nejdå asiatiska killar kan var lite heta... Och skandinaviska fast inte så ofta.

Hasan - Eller latinos...

Anonym sa...

Hasan - Herregud ja.