måndag 12 maj 2008

Söndagspromme

Eftersom jag var osedvanligt bakis i lördags, brukar sällan vara mer än trött dagen efter nu hade jag typ migrän och var seg som fan hela kvällen, så bestämde jag mig för att njuta av det fina vädret igår. Jag hade bestämt att jag skulle lämna lägenheten redan vid 11, men kom inte iväg förrän vid 2, men men...

Så det blev promme, satt i cruisingparken och läste en tidning, såg bara en äldre rund man som satte sig på parkbänken bredvid, jag noterade att han glodde lite, men brydde mig inte. Han traskade iväg efter ca 5 minuter och dök sedan upp igen efter en stund. Jag kände inget intresse av nått... Men jag såg 2 använda kondomer i en buske iallfall, närmare sex än så kom jag inte.

Så traskade jag långsamt vidare, extra långsamt genom en park där 2 ynglingar låg och solade, köpte glass och hittade det perfekta stället att sitta på, till vänster 3 mycket solbrända killar med fina kroppar i enbart shorts som spelade fotboll, till höger 2 tränade latinos med mycket fina kroppar som spelade typ beachvolleyboll, fast på gräs. Turligt nog hade jag valt en stor bägare med glass, så jag kunde sitta och spana lääääääänge och med solbrillorna på så är det typ ingen som ser att man spanar ju.

Och så blev det hemgång, några märkliga ungdomar badade, det gjorde jag INTE. Men dryga 2 timmar i solen kändes bra, men jag är fortfarande blekast...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååhh måste köpa solglasögon! =)

Ponte sa...

Nu ska Tennis ut och spana minsann!!

Anonym sa...

Solglasögon is da shit!
Man ser allt.
Mums.

Ponte sa...

Eller hur, härligt att kunna vara gubbsjuk men inkognito...