tisdag 20 maj 2008

Vem går vidare del 3

Jag hoppas på

Monte Negro
Israel
Irland
Andorra
Armenien
Nederländerna
Finland
Rumänien
Ryssland
Grekland

Men jag tror
Monte Negro
Israel
Moldavien
Slovenien
Irland
Andorra
Bosnien
Armenien
Ryssland
Grekland

Frågan är hur det går för Andorra och Israel, de har ju inte så många kompisar... Rumänien, Norge och Polen kanske kan slå sig in. Moldavien och Israel ligger väl annars bra till för ett wild card. Nu har jag räknat upp alla utom Estland eller nått så de vinner alltihopa kanske, men men...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi är glada idag. :)
Mycket glada.

Gladast är jag över att Pontes ESC-intresse vaknat på nytt. ;)

Ponte sa...

Det kan jag väl inte påstå att det har, men klart man ska se nästa semi imorgon...

Anonym sa...

Nämen... hoppades du på Irland?

Ponte sa...

Självklart, E-Type fast i lite annan frisyr...