fredag 16 maj 2008

Piffningsdags igen

Så var det dags att piffa till sig igen och förbereda sig för kvällens övningar, trotsa tröttheten och ge sig iväg till utlandet igen, det är ju roligare på kontinenten som man säger. Vi får se vad kvällen har att erbjuda, men öl lär det bli, det är jag övertygad om...

Förhoppningsvis är kompis H inte allt för full när jag kommer, han ringde vid 3 draget och var på väg hem för att byta om och sedan ge sig ut i ölvimlet, han har nog hunnit med en 3-4 öl redan nu och innan jag är framme har det väl blivit sisådär 5 till antar jag om han inte har gått över till vodka dvs.

Ha nu en trevlig fredagskväll och hångla friskt!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror du måste ta ett snack med H.
"Du super för friskt. Skärp dig!"

Hoppas du har/har haft trevligt.

Ponte sa...

Jag tror jag får göra det...