fredag 30 maj 2008

Det är bara pengar

Fick ett kul besök inatt, ja inte IRL dessvärre utan bara på min danska communityprofil, men jag gillar ärliga människor och killen ska ha en eloge för att han hänger ut sig själv och sin pojkvän med halvnakenbilder och dessutom är de medlemmar i både "Välsmord och villig" och i "Vi som vågar visa att vi är brunstiga"!

Det blev en mycket dyr eftermiddag igår, 1400 kr för uppiffning, 700 kr i shopping och 700 på krogen, tror inte att jag har råd att göra av med närmare 3000 kronor om dagen...

Man måste jag vara konservativ ibland. Häromdagen skrev jag att mina favorit-jaga-män-i-Köpenhamn-jeans hade gått sönder, tyget i under skrevet är så tunt att man kan se igenom på ett par ställen och dessutom är det ett hål på lårets utsida bredvid vänster framficka. Och eftersom detta var bland de bästa jeans jag haft så kände jag att jag måste ha ett par likadana och efter mycket letande av både mig och framförallt den stackars expediten, så lyckades vi hitta ett par med storlek 30/34, lovely. Så nu blir det samma stil i ett år till då. Hade inte trott jag skulle kunna klämma ner min mindre fasta bakdel i dem, men det gick...

Jag blev nöjd med uppiffandet, det blev riktigt bra faktiskt även om jag inte fick till frisyren imorse, men man fick se fin ut en kväll iallafall och det kändes bra.

Gårdagskvällens utgång blev riktigt trevlig, hade tur för när vi satt på uteserveringen hade jag en riktig pudding vid nästa bord och en annan vid bordet snett till höger (båda hade ansiktet åt mitt håll). Vid bordet snett till vänster satt 2 fina coola ynglingar, men de hade ryggen till, så det var lite mer lurigt. Jag var mycket nöjd med min placering trots att jag frös som faaaaaan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, du är snygg i ditt hår och i dina nygamla jeans.
Lycka till i natt.

Ponte sa...

Tackdetsamma, ut på killjakt igen...