fredag 9 maj 2008

Vad betyder glidmedel?

När jag vallat klart den asiatiske killen och han traskat tillbaka till sitt hotell så drack jag ur min drink och kände för att gå hem, men det var ju lång lång tid till nästa tåg och det är ju roligare att sitta i baren än på stationen eller?

Men jag var INTE det minsta ölsugen alls, så jag beställde en Cola i baren och bartendern (en av kompis H's vänner) tittade konstigt på mig och undrade om jag blivit sjuk. När jag sedan beställde en ny suckade han bara djupt, skakade på huvudet och mumlade nått om svenskar...

Också på kvällen sista ställ myllrade det av svenskar, jobbigt tyckte både jag och den bekanting jag träffade i baren. Jag känner honom inte sådär, men jag brukar alltid snacka lite skit med honom när jag träffar på honom (vilket är ofta) När jag åkte till Köpenhamn tidigare på kvällen upptäckte jag att jag i fickan hade ca 5 kondomer men inget glidmedel och nu satt jag bredvid den skålen, kom på vad jag saknade, tog 3 st och stoppade i fickan. Bekantingen tittade nyfiket på mig och undrade, "är du också positiv?"

Halva paret killen dök upp igen och hängde med oss tills jag gick och han gav mig sitt nummer, bad mig SMS'a honom och traskade sedan till bastuklubben igen. Jag SMS'ade honom redan på tåget på vägen hem (hade inte somnat med 10 minuter kvar och tyckte att det var onödigt att somna då), men jag har aldrig fått nått svar...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm.. Det var en konstig fråga.
Hmmmm...

Ponte sa...

Nejdå, fullt normal...

Roger sa...

Haha skönt. =)