fredag 2 maj 2008

Bakdelen med stort B

Danskarna var mycket uppåt i onsdags för på torsdagen var det ju helgdag, första maj är ju annars inte helgdag i Danmark men det sammanföll ju med khf-dagen så danskarna fick ledigt. Det utbröt en debatt kring det i baren, för någon ville ha ledigt även på fredagen och någon annan hade ledigt på fredagen och skulle till frisören på första maj, han betalade tydligen 100 kronor och ett blow job...

Gubben bredvid mig tyckte att jag skulle stanna och snacka med honom, men jag skyllde på att jag skulle träffa vänner, jag känner inte för att vara samarit till fulla danska gubbar... Så jag traskade igen vidare och hamnade i en trevlig bar med glad stämning och rikligt med folk. Och där såg jag en av de finaste nederkroppar jag sett, bartendern (som är rätt lång och snygg och blond) har en fin kropp till att börja med, men dagen till ära hade han ett par mycket tajta fina jeans. Det var svårt att inte stirra. Han tog upp en beställning av killen som stod bredvid mig och vände sig om och böjde sig ner för att hämta ett glas, halva baren vrålstirrade på den bakdelen. Mycket fin...

Träffade där en gammal bekanting som varit på läderklubben (de hade tydligen extraöppet den kvällen) och när jag ljugit med honom ett tag och han gick vidare så SMS:ade jag till kompis H. Det visade sig att han var på en annan bar, så jag traskade dit.

Det var ju så att kompis H var den första mannen jag kysst och det var vid sista april, så vi firade det litegranna med några shots. H hade också med ex:ets tradiga bror, fördelen med det var att kompis H inte kunde bli jättefull och komma med inviter till mig, för sånt orkar jag inte med. Och när vi väl var där så dök det upp fler bekantingar och ett par förslag...

Inga kommentarer: