måndag 5 maj 2008

Vem har inte hamnat i säng med en transa?

Jag tycker man ska vara snäll mot Ronaldo, jag menar vem fasiken har inte hamnat i säng med en transa... Dessutom är han ju lite snygg, eller? Fast 3 transor är kanske i saftigaste laget...

I de kretsar där jag rör mig (dvs i Köpenhamns homonattliv) så ser man en del transor eller drags, en del bra och andra mindre bra. Och man ska ju testa lite av varje så man inte dör nyfiken, så jag hängde med en kille som det visade sig hade en lust att klä sig i kvinnokläder någon gång ibland och det gjorde han den andra kvällen den helgen.

Av den historien har jag lärt mig att jag inte tänder på killar i kvinnokläder, att man får ont i huvudet av att ha bara en kontaktlins och att på vissa inrättningar kan det vara kladdigt på golvet, men man kan ha mycket skoj med dem iallafall (transorna dvs). Jag måste rycka upp mig och skriva ner den historien nu medan jag fortfarande kommer ihåg den...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte hamnat i säng med en druga.
Men det kanske kommer.
Ron är inte särskilt vacker trots att han har de rätta färgerna. Han är lite för valpig och mjuk* för min smak.

*Dvs. girlie och gay.

Ponte sa...

Mycket fina färger...