fredag 23 maj 2008

Veckan som försvann

Jag vet inte var den här veckan tog vägen, i onsdags trodde jag att det var tisdag och igår när jag vaknade hade jag ingen som helst uppfattning och veckodag, men idag är det iallafall fredag... Antar att jag haft tillräckligt att göra på jobbet, men inte förmycket och allt har rullat på i en jämn takt och lite skitsnack har vi hunnit med också, och rikligt med datorspelande och en after work igår.

Igår när jag kom hem efter after worken så kände jag mig aningen onykter, efter 3 öl, men det måste ha varit den första snabba i solen på fastande mage kanske, den skulle ju tjäna som aptitretare men har man blodsockret under fotknölarna eller hur det där var, så behöver man vanligtvis inga aptitretare.

Idag blir det en lugn kväll iallafall, Ponte ska komma i säng tidigt och sova ut imorgon för att klara schlagerfesten

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snabba öl i solen gillar vi nästan lika mycket som arbetsveckor som går snabbt.

Ponte sa...

Ja och halvnakna män med fina bara solbrända överkroppar!