fredag 25 april 2008

Seg jacka

Så vi började med att hångla lite där på morgonkvisten och sedan övergick det mer mot sexhållet. Redan när jag vaknade hade jag noterat att jag hade lite ont i huvudet, men när jag satte mig upp efter det inledande hånglandet så kändes det som om jag fick en skänk ifrån ovan, bokstavligt. Migränliknande tokhuvudvärk som känns som om ögonen ska trilla ur, så sexandet gick mycket snabbt över... Pinsamt Ponte!

Så det blev 2 Ipren och efter att ha utökat gifterna med 2 koppar starkt kaffe så kändes det OK, fortfarande inte riktigt bra, men OK. Så gjorde vi oss iordning och traskade iväg och när vi väntade på metron var det 3 coola killar i 10-årsåldern som också väntade, en av dem kollade på mig och sa "sej jacke" vilket betyder seg jacka eller snarare fet jacka. Killen jag sovit med skulle träffa en kompis så han klev av metron före mig och jag fick en kyss på kinden...

Så hoppade jag på mitt tåg hem och någon station senare klev min exkollega på, samma som jag träffade för två veckor sedan, märkligt sammanträffande igen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. Och alltid ser du lika eländig ut när du träffar exkollegan.
(Fast söt tycker vissa.)

Ponte sa...

Oj, söt måste vara klart fall av bra smak!