tisdag 20 maj 2008

Fan va äckligt

Förra veckan när jag tog bussen till jobbet hamnade jag på en av sätena där man sitter 4 st (dvs två ser framåt och två sitter mittemot). Så var det några slynglar i gymnasieålder med keps, bönner som man kallar dem från landet här i Skåne. Den ena killen satt då bredvid mig och den andra mitt emot honom och jag läste tidningen. Så såg scenen ut...

"Vet du, jag träffade Lotta (eller vad hon nu hette red. anm.) på stan i lördags, hon hade med sig en kille som var bög", sa den förste
"Fan va äckligt" sa den andre
"Han verkade typ OK, men med såna vet man ju inte" tyckte den förste
"Jag hade en bög bredvid mig på tåget förra veckan, jag var ju fan rädd han skulle börja ta på mig, jag menar va fan gör man om han liksom sätter igång med nått"
"Fan va äckligt" sa den förste
"O det syns så jävla på dom, ja att dom knullar killar liksom", fortsatte han
"Fan va äckligt" tyckte den andre
"Jag fattar inte varför Lotta har såna som kompisar, dom knullar ju fan allt som rör sig, hon får fan ta det lite lugnt så dom inte passar på och tar henne också"
"Hon e så jävla dålig i säng"

Ponte hade mycket svårt att hålla sig för skratt bakom sin tidning minsann, om de bara visste, pågaslynglar. De påstår sig vara hetero, men de har helt enkelt inte fått tillräckligt med snopp, så är det bara... Vet inte om jag någonsin hört orden bög och knulla nämnas så många gånger under så kort tid, tror inte det.

Inga kommentarer: