fredag 16 maj 2008

Djupt in i mufflornas värld

Var ute med vänner igår och som vanligt dyker det upp någon i mina ögon osedvanligt osnygg man och ska ragga på mina kvinnliga vänner. Han igår var gynekolog och jag vet inte om det fungerar sådär lysande som raggningsreplik att ingående beskriva hans lilla värld där han spanar in i mufflor på jakt efter förändringar eller ovanligheter. Vissa dagar är man glad för att vara bög... Jag var orolig för att få mardrömmar om mufflor, men det klarade sig turligt nog. Man får kanske räkna mufflonfår istället.

En i sällskapet blev jättefull medan vi andra höll oss rätt så nyktra, men jag hade förväntat mig att efter tre öl sova som en gris när jag kom hem, så blev inte fallet. Har nu minst 20 timmars sömnunderskott och ska ikväll ut och lägga ytterligare 5 timmar till samlingen, härligt... En av vännerna ordinerade 4 veckors semester i sommar (med avstängd telefon), men jag tror att det kommer vara lite svårt att få igenom.

Inga kommentarer: