torsdag 22 maj 2008

Vem går vidare 5

4 Island - Tänkte först att det är märkligt att ha en grupp med en kille som sjunger och de andra står bakom i skuggan. Men så blev det en duett

4 Sverige - Grå till en början men nog var det högklackat, men hon har nog betongspray i håret tror jag men vilka tråkiga manliga dansare med kotlettfrisyrer

2 Turkiet - Kunde de inte hitta snyggare turkar? Sidenkavajer är inte min grej

3 Ukraina - Hon har 100 ggr snyggare dansare än Sverige, har hon kopierat Lotta eller är det tvärt om är frågan för kvällen

3 Litauen - Vilka tråkiga skinnbyxor och han har lite svårt med de låga tonerna tycker jag det blir lite surt men med årets största bältesspänne

1 Albanien - Intressant hjärta i bakgrunden och det förökar sig, roligare än så blir det inte

3 Schweiz - Kul med en kille som kommer ut men ska man börja med handen i byxfickan? Jag kräver mer vibrato i en ballad, och dansare i plastbyxor nej tack

1 Tjeckien - Har man lånat dj från den danska låten Stemmen i mit liv? De medelålders snuskheterogubbarnas favorit

5 Vitryssland - Jag bara väntade att han skulle ramla ner från guldbollen, men fin kille i sexiga byxor, I like!

4 Lettland - Jag må vara barnslig, men jag gillar detta och har man minnen av hur Jack Sparrow klär av sig i sängkammaren så

3 Kroatien - En amerikansk polisslokhatt, gudfaderns bror och en Scarlett O'Hara kopia i en Mary Hopkins låt och med körsbärsbrännvin på scenen

2 Bulgarien - Jag blir yr och åksjuk och det är inte kvällens after work. Digitala bältesspännen, det var nått nytt liksom kortkortkrinolin men är det klimatsmart att elda LP-skivor?

3 Danmark - Fattig Al Capone wannabe n' friends men ska man onanera mikrofonstativet?

0 Georgien - Kan inte minnas sist jag såg en sångerska med solbrillor på scenen, men lätt att sminka sig kanske. Jag säger bara USCH!!

4 Ungern - Ser ut som Darja švager och en miljon ljus senare blir det mörkt, men jag gillar vita flyglar och får äntligen höra en powerballad

3 Malta - Efter den inledningen väntar man sig lite mer, men det kommer inte eller? En Celia Lawson look a like, Nastrovje!

2 Cypern - Oj en dansk prästkrage (sådan som präster har inte blomman) och en gummibaddräckt med tillhörande röd bastkjol

1 Makedonien - Fler av Al Copones vänner och äppelknyckarbyxor är ju lite speciellt men en vacker stilrenscen och en naken mansbröstvårta i slutet

1 Portugal - En och annan valk i tangentbordet kan det bli i kvällens tyngsta nummer och att sångerskan är kortast på scenen känns lite lurigt

Inga kommentarer: