onsdag 14 maj 2008

Helrör och avsugning

Kompis H, bekantingen och jag vi fortsatte och hamnade på ett ställe där det brukar vara drag, men inte den här kvällen för det var halvtomt, trist... Så besöket i den baren blev kort och när vi kom till nästa så satte H igång med en rejäl utskällning av bekantingen. H hade väl rätt i sak, men man kanske ska ta det lite lugnt ibland kan tyckas.

Jag satt tillbakalutad och lät dem hållas när plötsligt latinon från förra månaden dök upp i baren. Han kom över och sög av mitt öga, personligen är jag inte så glad för saliv i hörselgångarna, men han verkade nöjd till en början, men jag var rätt avvisande för han var inte alls lika spännande som förra gången. Efter ett tag hittade han någon annan att suga öron på...

När H och bekantingens diskussion äntligen var över efter en timma eller så, så var bekantingen mäkta onykter på alla riktigt starka vodka-cola som H tömt ur det helrör han beställt i baren men H själv verkade klara spriten rätt så bra iallafall. Bekantingen lullade hemåt medan H och jag satsade på att fortsätta natten på stan

Jag hade ju kommit fram till att jag skulle hänga med H hela kvällen eftersom jag ju lovat att följa med honom ut på lördagen och dessutom brukar han ibland bli lite kinkig bara jag kramas och snackar skit med någon. Nu var han tillräckligt sysselsatt med diskuterandet för att inte uppröras över latinons öronsugning, H kan bli mycket otrevlig mot folk som irriterar honom.

Men när vi kom till nästa ställe så ändrades kvällens planer drastiskt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Saliv vet jag inte... men en tunga i örat är ju julafton för libidon!

Ponte sa...

Går det lika bra med löstunga? Du har ju annars en tunga att träna på därhemma...