torsdag 3 april 2008

Så blev det en latino

Så när jag vände mig om så hade någon annan tagit plats bredvid mig i baren... Det var latinon från en timma tidigare, han som tyckte jag hade fint skägg. Så det blev några timmars hångel och han, liksom alla killar jag träffar nuförtiden tydligen, bor under omständigheter som inte möjliggör att han kan släpa hem skäggiga svenskar hursomhelst.

Nåja, vi traskade vidare och fortsatte och mitt i hånglandet såg jag en bekant profil som stirrade åt mitt håll, Vikingen... Jag tyckte det var läge att skita i honom och det var exakt det jag också gjorde. Hånglet fortsatte.

Så stängde stället och vi traskade mot stationen, och han åkte hem till sig och jag hem till mig, men jag var jättetrött när jag landade i sängen därhemma kl 9 på lördagsmorgonen...

Så det fanns inte mindre än två rätta svar på frågan. Jag vallade runt norrmännen på stan och jag långhånglade med en latino. Han fick mina uppgifter och skulle höra av sig, men jag har inte hört nått ännu och lär inte höra av honom, men det gör inte så mycket...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du är skön.
"Långhångla" ska jag börja använda.
Kim på krogen: "Hej, ska vi långhångla?"

Ponte sa...

Du ska inte fråga, du ska liksom bara ner med tungan i halsen på honom!