lördag 5 juli 2008

To Bi eller inte Bi

Det blev en rätt trevlig kväll i goda vänners lag, men det är farligt att ta med familjekvinnor ut på lokal, någon blev upprörd över snacket vid bordet bredvid, de har stora handväskor men inget extra att ta på sig och kvällarna i vinden är inte så jättevarma, men men...

Lite ögongodis såg jag iallafall och dessutom någon jag varit på fest med en gång. Han är en kompis kompis kompis, dvs kompis R's bögkompis knullkompis som när jag träffade honom hävdade bestämt att han var bi vilket jag var lite lätt skeptisk till. Men han småhånglade med en donna där på uteserveringen så kanske hade han rätt iallafall. Min gaydar är rätt så dyslektisk så det var kanske inte någon stor överraskning att jag hade fel (igen).

Nu bär det av till frukost på café och sedan blir det en tur ut på landet till grillparty med favvofarbröderna, det ska bli mumsigt, de är nämligen mycket duktiga på att laga mat och sådant gillar Ponte.

4 kommentarer:

Anonym sa...

På lokal får man tåla snack!
Så länge det inte är rasseaktigt eller homofobiskt.

Njut dagen min vän.

Ponte sa...

Det var inget sånt snack... Farbröderna ska matas med finsk hjortronlikör ikväll, hoppas de uppskattar det!

Rexxie sa...

Lyckliga dig som åtminstone har en gaydar! Jag missade tyvärr utdelningen...

Ponte sa...

Den fungerar inte bra... Men så länge man håller sig på homobar så går det rätt OK