onsdag 2 juli 2008

Hårigare kropp?

Nu var onsdagen över, bara 2 arbetsdagar kvar, sedan är chefen tillbaka, blääääääää! Men men, man får väl göra det bästa av situationen som vanligt. Det känns riktigt bra att nu ha börjat avveckla sig själv lite långsamt, det ska bli skönt att slippa om ett tag.

Det känns som om ätstörningarna gått över nu efter lunchpizzan, jag hoppas på det för björnklubben känns inte riktigt som mitt ställe, måste börja smörja in kroppen i 'Blomstra' om jag ska lyckas få någon päls på kroppen så man platsar antar jag.

Ikväll har jag verkligen saknat en sambo, men jag antar att så fort jag skaffar en så ledsnar jag på honom, så singellivet får nog fortsätta tills jag når Sverker Åströms ålder, kanske får jag göra som honom och skaffa katt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Blomstra" - HAHAHA.

Njut nu medan chefen är borta.
Vi gillar inte din chef. Inte det minsta!

Ponte sa...

Blomstra är fina grejjor det!