fredag 25 juli 2008

Jag väcker ingen

Jag säger då det, typiskt heterokvinnor, tiden vi ska träffas blev uppskjuten, men det var snällt att de meddelade mig innan jag hann gå hemifrån iallafall.

För att avsluta fredagens övningar så var det givetvis Araben jag träffade, det var problemet. Han erbjöd givetvis mig att få dela hans säng, men jag vill inte ha ihop det med honom. Han är ju som bekant för välutrustad och för hårig...

Nåja, jag hängde med honom ett par timmar och ville sista timman att han skulle försvinna, men till slut tyckte han äntligen att mitt ställe var för tråkigt och gick vidare. Mitt ställe var inte så kul för trots att kvällen börjat med massor av folk ute, så traskade de hem tidigt, så min sista stund på sista stället (som vid den tiden brukar ha rikligt med folk) var trist, 5 människor i baren kl halv 6 på morgonen.

Så jag begav mig hemåt och när jag kliver på tåget, vem sitter där om inte skådisen från tidigare på kvällen, han ser inte mig som tur är och jag sätter mig långt ifrån. När jag så ska byta tåg så sitter han kvar och snarkar, ojdå du missade visst att kliva av tänkte jag, men lät honom snarka, så jag antar att han fortsatte tillbaka mot Köpenhamn en stund senare...

2 kommentarer:

Anonym sa...

I think I just came a little igen, när jag läste om Araben.

Åh!

Puss. Njut semestern.

Ponte sa...

Tack, här ska njutas!