måndag 14 juli 2008

Sömnen

Inte hade jag nått för att jag försökte ta igen lite saknad sömn i helgen, söndagsnatten gick mest åt till att vända sig, vrida sig och sucka. Måste ta tag i det där med akupunkturen...

Dessvärre ser det ut att bli busstrejk imorgon, så det blir till att ta fram löparskorna och paraplyet under armen och långpromma 70 minuter per dag, det känns inte så överdrivet spännande, men det finns säkert någon bra anledning till att strejka.

Saknar förövrigt en manskropp i min säng, vill ha någon att tafsa på om nätterna, jag sover bättre då...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du sover bättre med en manskropp tätt intill.
Det gör vi alla.
Det kan iofs bli svårt med sömnen då också.

Ponte sa...

Det brukar gå rätt så bra, om inte annat har man lite roligare när man ligger och inte kan somna

Daniel sa...

Då tycker jag du ska välja mej! Läs mitt inlägg så kommer du att be på dina bara knän att jag ska komma till din säng! ;)

Ponte sa...

Sådana helger behöver vi alla... Jag bönar och ber! En finlandssvensk hunk i sängen, det blir nått att skriva om det