torsdag 10 juli 2008

Dusch i stora lass

Under söndagens Köpenhamnsbesök så började det givetvis att regna ordentligt när jag skulle till att gå från baren till tåget och ingen jacka hade man på (det var ju 23 grader och kvavt när jag gick hemifrån), så man var riktigt blöt när man kom till tåget. Väl där hann man ju torka innan man var hemma då det satte igång att regna igen så promenaden från tåget och till bostaden ledde till ännu en rotblöta.

Måndagen fortsatte på samma tema, det var varmt och vindstilla på morgonen så ingen jacka på, när jag skulle handla lunch kom en störtskur och när jag skulle hem (och hade en radda viktiga papper under armen) kom en till så två rotblötor även på måndagen. Idag har jag med mig lunch för att slippa den risken iallafall.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, även du börjar bli mogen för att prata pensionsförsäkring.... //Per

Anonym sa...

Nej.
Jag skrev något porrigt men jag ska sluta med sånt.

Bra med matlåda, skriver jag istället.

Ponte sa...

Per - det har jag redan...

Kim - porra på du bara!