onsdag 16 juli 2008

Så kom rumpan

För att fortsätta fredagens övningar så finns det ju knep att ta till när det gäller att få kunderna att stanna, en av bartenderna svidade om i köket och kom tillbaka iklädd harness (typ lädersele), jockstrap i skinn, chaps och ett par rejäla skor. Det betyder bar rumpa (och i hans fall bar hårig rumpa), mycket fint att titta på. Hur mycket pungsvett blir det i en skinnjockstrap är frågan?

Några av stammisarna beställde Tuborg Lite (lågkaloriöl) eftersom den stod längst ner så det blev en sådan "bend over and I'll show you"- situation. Mycket roande. När han traskade ut i lokalen för att hämta in tomflaskor och tomglas så blev det nog några fall av sexuellt ofredande, men jag tror han tyckte det var rätt OK. Jag vet inte hur många erbjudanden om både det ena och det andra han fick, men det var nog ett antal. De amerikanska turisterna var mycket nöjda och stannade.

Vikingen dök upp och tog plats på andra sidan baren och hittade någon att stöta på, jag brydde mig inte, men han har en egenhet att ta plats mitt i mitt synfält... Folk kom och gick och till slut kände jag att nej nu traskar jag vidare. Så jag tackade bartendern med den bara rumpan för en trevlig kväll och begav mig till nästa ställe. Här träffade jag amerikanerna i dörren, 10-12 st höll på att gå, så jag hittade en sittplats.

Nu hade det tydligen varit fullt mest hela kvällen, det var en ljummen kväll och hade varit en varm dag och stället kan inte åstadkomma ett korsdrag. Så man satt och drack sin kalla öl och kände hur svetten rann trots att man bara hade jeans och en tunn skjorta på sig. Jag gav upp efter en öl och traskade tillbaka till baren där jag varit tidigare, det kändes som ett säkert kort.

Jag vet inte vad som hände i Köpenhamn förra helgen, men det var gatufest, överallt satt det folk på trottoaren eller på medhavda numera tomma ölbackar och festade tillsammans, varje port var full med ungdomar som festade och det spelades musik överallt, mycket trevlig stämning...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lädersele!
Jag ska börja kalla Sebbes sele "harness".

Det var nog en helt vanlig sommarhelg i Köpenhamn. Vi vet ju hur danskarna njuter av livet.

Ponte sa...

Japp de är livsnjutare och det älskar vi dem för