onsdag 9 juli 2008

Runda männisor

Ett par killar från björnklubben hängde i baren (när det var gratis mat), den ena är ju rätt snygg om det inte vore för de 40 extrokilona, hans kompis är inte det och han är så rund att han har svårt att gå i trappor, det känns lite sorgligt att två killar runt 25 har hamnat i de riktigt stora björnarnas gäng.

Det fanns inget skoj att göra, så tänkte jag att eftersom jag ändå inte kommer att roa mig kungligt en söndagkväll så kan jag ju lika gärna ringa kompis H, blir han för full så kan jag skylla på att jag måste hem för att orka upp och jobba på måndagen. Medan jag inväntade H så besökte jag ett par ställen och på det ena såg jag något riktigt ovanligt, en kille i kostym som jag tyckte var het. Eftersom jag inte har nått som helst intresse av kostymer så tänder jag inte på det, men killen var snygg, solbränd och med 3 av den vita skjortans knappar uppknäppta, sleezy-strandraggar-look, det är min stil det tydligen...

Hängde sedan i baren med någon trevlig farbror tills H dök upp och med sig hade han med sig sin granne, en svart kvinna som hade överkvalificerat sig för björnklubben, det hade använts några meter tyg till den outfiten. Hon var inte Cindy Peters kusin kanske, men hade mycket väl kunnat vara det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår att den stora donnan var populär i baren.

Och ja, strandraggarlooken går vi igång på. Vi skämdes för det ett tag, men nu njuter vi bara.

Ponte sa...

Sånt njuter man av någon gång ibland, man kanske skulle klä upp sig som strandraggare någon dag...