torsdag 17 juli 2008

Ja till nakenparty

Fredagskvällen fortsätter och Jylländaren tycker att det är dags att gå vidare, jag hamnar lite på efterkälken eftersom jag satt längst in och träffar sedan den brasilianska transan ute på gatan (fast han var klädd som man den här gången). När jag så kom till nästa ställe var Jylländaren och hans kompis inte där, men jag kunde roa mig utan deras hjälp visade det sig.

Träffade på det halva paret (rejält full som vanligt), jag tycker lite synd om hans pojkvän som jag tyckte riktigt bra om, han var trevlig. Och nu sitter han hemma och den andra är ute och svirar och snackar skit om honom typ varje fredags- och lördagskväll. Hade gärna suttit hemma hos pojkvännen och gosat med honom...

Dessutom är det en kille uppe och dansar (ensam) som troligen varit på läderklubben tidigare under kvällen, han har ett par byxor på sig som jag inte har en aning om vad de kallas, de måste förklaras. De ser ut ungefär som dessa, det är alltså ett par skinnbyxor, men där gylfen normalt sitter finns bara ett hål som man kan hänga ut genitalierna genom och dessa döljs sedan av framstycket som fästs med tryckknappar (så det är lätt att öppna). Mycket praktiskt...

Så dök Ridaren upp, han hade också varit på läderklubben på kvällen så vi snackade killens outfit och så tyckte Ridaren att jag skulle följa med på nakenpartyt på lördagskvällen. Först var jag emot, men tillslut så gav jag med mig, sova över hos Ridaren och sedan nakenparty, det hade jag inte gått med på om jag varit spik nykter, men ibland kan det ju ha sina fördelar att vara lite salongsberusad eller?

Det var varmt även här, så det var lite fest också utanför på gatan, folk som dansade behövde svalka sig i den ljumma morgonen, andra var ute på rökpaus och ett par personer satt där permanent vad jag förstår. Vi kom på (Ridaren och jag) att det var dags för en rökpaus, och jag började plötsligt känna mig lite skeptisk till det där med nakenpartyt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Be dem göra slut! Och ta över pojkvännen.

Hmm... Ponte in da nude. In public. Hmm...

Ponte sa...

"Ponte in da nude" Det är inte så hett...