tisdag 22 juli 2008

Snart så

Idag blev det fixarkväll, har gjort 2 matlådor, städat lite, diskat lite och dessutom gått hem från jobbet, det känns mycket bra, 3 dagar till semester. Vid den här tiden nästa vecka sitter man i Stockholm och förhoppningsvis dricker nått gott i solskenet, men det är lite kvar att fixa med. Kvar att ordna:

Tvätta och packa
Till frisören
Fixa en ny outfit
Ordna en sol-och-fint-väder-dans
Vila upp mig ett par dagar
Storstäda så jag kommer hem till ett välordnat hem
Ladda upp med nått att läsa inför tågresan

Så det är en del att stå i men många dagar kvar...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Jag vill se din dans!

Är dina matlådor gjorda i metall eller plast?

Ponte sa...

I plast, är det bra eller dåligt?

Anonym sa...

Det är vilket som.
Jag har tre i plast. I olika fina färger. Favoriten är så klart lila.

Ponte sa...

Jag håller mig till genomskinliga...