fredag 25 juli 2008

Äntligen semester!

Så var det dags för EN veckas semester, den började med aftonens första after work, det känns just nu (efter 1 liter starköl på 1 timma) som om den andra after worken om en timma kommer bli tuff... Förr i tiden var starköl inget problem, men nu när man är lite till åren så tar de minsann. Däremot dansk grön öl kan man dra ner 15 på en kväll och vara bara onykter.

Så detta är alltså ett fylleinlägg eller nja snarare ett inlägg där man inte är tillräckligt nykter för att köra bil vilket ju inte är ett problem om man som mig saknar körkort... Det är såååå härligt att veta att man nästa vecka är ledig även om jag glömde 2 små detaljer idag innan jag gick hem, men det är inget någon kommer att dö av så de är oviktiga i sammanhanget. Måste nog maila någon på jobbet medan jag kommer ihåg det annars kommer jag att älta det fram och åter hela veckan.

Nåja, dags att göra sig iordning till nästa after work antar jag och det får nog bli en tidig kväll tror jag, Ponte orkar bara med långa kvällar i Köpenhamn, inte på hemmaplan...

Inga kommentarer: