onsdag 2 juli 2008

Mat och frosseri

Som vanligen ganska liten i maten har jag haft en överraskande aptit de sista dagarna. En vanlig vardag blir det en rejäl frukost, en rejäl lunch och en lättare middag. I helgen blev det inte mycket ätet iofs, men måndag och tisdag har varit hopplösa. Igår blev det en rejäl frulle (med stekta ägg osv), en rejäl lunch (pasta i stora lass) och efter jobbet blev det en rejäl portion grillat och när det var läggdags var jag hungrig igen, så det blev bacon och ägg...

Nu är det nästan en timma till lunch och jag är vrålhungrig trots en stor frukost som vanligt, jag förstår inte, vill min kropp att jag ska joina björnklubben eller vad? Jag vet inte vad som är på g, måste vara hormonerna som spökar. Känner för pizza till lunch idag...

Om 4 veckor så sitter jag nog på ett tåg och har en timma eller så kvar till Stockholm, det ser jag minsann fram emot!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du som är så AKTIV måste äta mycket.

Ja, snart är du här. Där du hör hemma.

Anonym sa...

Om hormonerna spökar kanske du är gravid??? //Per

Ponte sa...

Kim - jag hör bra hemma, men jag ser inte så bra hemma däremot ;) Snart så!!

Per - Tanken har slagit mig, men det kan vara så att man är skendräktig eller nått...