onsdag 2 juli 2008

Skrämma kvinnor och barn

Så var det sommar igen på riktigt, blev alldeles svettig när jag traskade iväg på lunchen, skönt med sommarväder men jag önskar att det kunde komma på helgen istället, mitt i veckan kan man liksom inte njuta av det.

Fast hade det kommit förra helgen hade det inte direkt hjälpt för efter att ha varit rätt berusad på fredagen sov jag halva lördagen och spenderade resten av kvällen i soffan. Det roliga var att när klockan var 20 så kände jag ett stort behov av att duscha, göra mig iordning, sticka till Köpenhamn och gå på bastuklubb, en lem att leka med var vad jag behövde, men efter 5 minuters funderande orkade jag inte lägga ner någon mer energi på det...

I söndags lämnade jag heller inte lägenheten på hela dagen, man är ju lite asocial normalt så det är säkrast att hålla sig instängd så man inte skrämmer kvinnor och barn!

2 kommentarer:

Anonym sa...

...Så du lekte med din egen lem istället.

Ponte sa...

Det är mycket möjligt...