fredag 18 juli 2008

Män i uniform

För att avsluta fredagskvällens drama så joinade vi trottoarfesten utanför medan solen steg allt högre på himlen och två killar hade en hångelorgie (riktigt bra sådan) och vi skämtade lite om vad de skulle hitta på under morgonen.

Men då dök Politiet upp, det kom en polisbil körandes och jag antar att de stannade eftersom det var folk som satt utanför på gatan kl halv sex på morgonen. Ridaren hittade någon bekanting och jag hade inte så mycket för mig. Men efter ett tag var det kisspaus och när jag kom tillbaka efter ett par minuter hade tydligen Ridaren gått. Så mycket för att sova över, men jag slapp iallafall nakenfesten. Min kropp passar sig inte på nakenfester...

Så det blev till att dricka upp och bege sig hemåt tillsammans med alla de andra svenska fyllisarna och stupa i sin egen säng vid halv nio draget på lördagsmorgonen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så det blev ingen nakenfest... Hm!

Hångelorgier tackar vi ja till.

Ponte sa...

Nix, ingen nakenfest för min del...