lördag 23 augusti 2008

Sova omhållen av varma armar

När vi dragit täcket över oss och trängt in oss på den smala madrassen igen så blev det ett långt fyllesamtal i tredje person av typen "jag känner någon som" osv... Efter det fick jag sova omhållen av varma armar, kändes rätt bra tyckte jag. Det visade sig att han var imponerad över min kontring med "ja jag sover gärna med dig, men inte mer än så" och han var vaken när jag strök honom över ansiktet, han tyckte det var mycket sött...

Det blev inget direkt drama under natten, tydligen hade jag lyckats snarka lite, och han stönade lite i sömnen, men men det gör inte så mycket eller? När vi vaknade blev det gos och mys i sängen hela dagen igen och efter att ha undvikit frågan några gånger gick jag till slut med på en dejt hemma hos honom nästa helg.

När det var dags att kliva upp mådde han inte helt bra efter att inte ha ätit nått på 2 dygn, själv var jag lite sliten men kände mig helt OK. Så till slut så tog vi avsked och jag begav mig in till centrum och fick nått i magen igen. När jag så traskade mot tåget så träffade jag på pojkvännen till kompisen vi sovit hos, han meddelade att kompisen var på en bar, så jag tittade förbi och innan jag visste ordet av det hade han beställt en öl till mig, den smakade INTE bra, usch...

Nåja, jag plågade mig igenom ölen, traskade till stationen och åkte hem. Planen var att ramla hem vid 6-tiden på söndagsmorgonen men istället så kom jag hem vid 1-tiden på tisdagsdygnet...

Förr om åren har Pride i Köpenhamn alltid lett till att en massa folk raggat upp någon de släpat med hem men jag har alltid haft totaltorka och därför förväntade jag mig en kul kväll och inte så mycket mer, nu blev det ju en hel del mer.

Inga kommentarer: