onsdag 27 augusti 2008

Funderingar

Det var inte lätt, men jag lyckades efter långt funderande att förklara på ett enkelt och fint sätt för Frisyren varför jag inte vill på dejt med honom i helgen. Dessutom var jag ärlig med varför jag inte ville ha en dejt, eller jag var iallafall ärlig med de punkter jag tog upp, hoppas han köper det för jag vill inte ha nått gnällande för tjat leder i min värld till att dejtmöjligheten går från låg till "no way josé".

Så nu är det bara att hitta någon annan fin köttbit att hångla med, men jag börjar inse vilken kall människa jag innerst inne är, kall beräknande och oförmögen att älska. Men är man sådan så är man och det är inget att göra åt antar jag.

Kan inte riktigt se vad som skulle kunna få min mörka kalla själ att öppna upp sig, men det där med att visa känslor och våga visa sig sårbar ligger inte riktigt för mig, jag är så less på det, men så är det tyvärr...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra gjort!
Du kan det här med att vara ärlig och rak.

Ponte sa...

Det brukar vara bäst så.