fredag 29 augusti 2008

Puddingar utan slamp

Äntligen fredag, och ikväll ska det inte slampas tror jag, fast helt säker är man ju inte... Efter 2 nätter med alltför lite sömn så ska det bli riktigt skönt att krypa ner rätt så tidigt och sova länge länge.

Har inte sett värst många puddingar i veckan, men idag har jag minsann sett 2. Den ena på bussen i morse läcker kille i cool förpackning och den andra stod nyss utanför mitt kontorsfönster och hade rökpaus, vilken bakdel i ett par åtsittande jeans, kanske lite lammköttsaktig, men vad gör man inte...

Nu ser jag fram emot en god lunch om en stund och efter det är det bara 7,5% av arbetsveckan kvar, härligt! Och en farbror 50+ tyckte jag skulle åka till Stockholm i helgen på dejt med honom, han lovade att kissa ner mig, jag avböjde vänligt men bestämt, kändes som rätt beslut på nått sätt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Käre värld, vilka erbjudanden du råkar ut för. Det var nog helt rätt beslut att tacka nej till farbrorn...Men hur ska du klara dig en hel helg utan att slampa dig?//Per

Ponte sa...

Jag har inte sagt nått om en helg, bara en kväll...

Anonym sa...

Haha. Exakt. En kväll klarar du, men kanske inte en hel helg.

Ponte sa...

Jodå, men det blir svårt!