tisdag 12 augusti 2008

Luftsex

För att fortsätta fredagskvällen så blev det nattens sista ställe, mötte två norrmän som undrade om jag kände till någon "homsebar", så jag tyckte att de skulle hänga på mig, men de tappades bort på de 100 meter som var kvar, norrmän är märkliga...

Så jag hamnade i baren och det var inte värst mycket folk där heller och jag kände inget stort behov av att försöka dra igång festen. Efter en stund såg jag att Ridaren satt längst ner i baren, så jag traskade dit och tog plats bredvid honom. Efter ca 30 sekunder ville han hångla lite och det fick han, sedan stoppade han ner min hand i sina byxor så jag fick känna på lemmen och efter det tyckte han att han skulle ha lite "luftsex" medan jag satt på min barstol. Det var lite skoj de första 5 minuterna och hade han frågat mig då hade jag nog följt med honom hem, det var ju en timma tills tåget skulle gå...

Men han bara fortsatte och fortsatte. Jag köpte öl, drack öl och skålade med en kille i baren och var rätt så uttråkad av att någon utförde en sexakt (medan vi båda hade kläderna på) mot min bakdel, hoppas att han fick ut nått av det för det fick inte jag iallafall. Ridaren är nu inte på listan över tänkbara sängkamrater längre, det där var bara totalt meningslöst.

Så jag såg till att ta första tåget hem bara för att slippa eländet...

Inga kommentarer: