torsdag 28 augusti 2008

Fler funderingar

Frisyren meddelade att han tyckte det var bra att jag var uppriktig, men tillade att han väldigt gärna ville träffas igen, vi får väl se hur det går nästa gång han kommer till Köpenhamn, hoppas han hittar en man tills dess.

Och någon hörde av sig på det där communityt och ville fika eller ta en öl ikväll, och jag tyckte att det nog kunde gå för sig, men jag har aldrig fått nått svar på min fråga om tid och plats. Män är lustiga... Men det känns just nu bra för annars brukar man då inte vara poppis på det där communityt, men nu (utan att göra om varken bilderna eller texten) så har jag fler besökare än tidigare och dessutom skriver de till mig, märkligt.

Är lite nedstämd och deppig idag, och jobbet är som vanligt bara skit, alla är bara puckon, hela bunten. Tur man får helg snart så det blir lite spritdrickning!

Inga kommentarer: