lördag 30 augusti 2008

Släktträff med helikopter och gruppsex

Planen var att komma i säng tidigt och sova många många timmar inatt, så blev det inte. Somnade vid 2-snåret och vaknade kl 7. Efter att ha försökt somna om i en timma eller mer så gav jag upp och klev upp. Men vid 11 kom jag på att jag skulle försöka slumra i soffan, det gick över förväntan och 2 timmar senare kändes det bättre. Men nu var det så att jag under min lur hade en märklig dröm. Ibland drömmer jag så tydligt att när jag vaknar är jag nästan säker på att det inte var en dröm, men det brukar vara många alltför märkliga saker för att jag i efterhand ska gå på dem.

H hade bjudit med mig på släktträff på Jylland och jag hade tydligen tackat ja. Så vi kom till någon stor lägenhet på översta våningen som var någon typ ambassad. Jag blev jätteförvånad över att träffa två av min pappas mostrar på H:s släkttträff men lyckades inte få ihop släktskapet mellan oss. Lägenheten hade helikopterplatta som hängde bredvid balkongen och ytterliggare en vid köket på andra sidan lägenheten och han som hade stället tog helikoptern när han skulle hämta påfyllning.

Själv gick jag till köket, men det var jätteont om shotglas, så jag fick diska upp några och gräva i skåpen efter annat som gick att shota ur. En av min pappas mostrar (som i verkligheten är en snäll människa) tog upp alla mina dåliga sidor (de som jag själv anser mig ha) och vräkte ur sig fula saker om mig.

Sedan var det en radda fina män därinne, de skulle basta och ville ha mig med, men eftersom det inte fanns någon bastu så skulle de basta i jättevardagsrummet i soffgruppen och rummet var så sturt att de som satt i den andra soffgruppen inte kunde se vad vi gjorde. Hur som helst var det en kille jag kände igen som slet av sig allt på överkroppen, en av mina tidigare kollegor från några år tillbaka, han var bög, vilket jag inte visste då men fick veta senare.

Så började de andra i sofforna ha gruppsex eller nått åt det hållet, men vi höll oss lite blygt för oss själva och grovråhånglade i vårt hörn. Mer blev det inte för då vaknade jag tyvärr... Någon drömtydare som kan hjälpa till?

4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe måste medge att ja gillar din blogg:)

Anonym sa...

Detta betyder.. helt enkelt.. att du är inne i en väldigt kåt period.
Ja.
Så måste det vara.

Anonym sa...

Såsom expert på drömtydning så anser jag att du har slampat på tok för lite i helgen! //Per

Ponte sa...

Sebbe - Tack, äntligen någon som gillar den!

Kim - Kanske det, får utforska det närmare

Per - Du har helt rätt, jag måste göra nått åt det hela!