onsdag 20 augusti 2008

Läderklubb igen

Varning: Personer som inte känner för att läsa lätt homoerotiska historier bör avstå från att läsa detta inlägg.

Efter att ha hängt i baren och återhämtat mig lite (hade ont i fötterna efter allt gående och stående) så kändes det som att det var dags att gå på jakt efter kompis H. Men först var det klädbyte, skinnbyxorna på! H hade supit bort sin väska som han var ute och letade efter och när han väl dök upp så hade jag ju träffat en radda roliga människor och snacka skit med.

H tyckte tydligen inte det var alls kul, för efter en kort stund så var han borta och när jag letade efter honom så såg jag inte till honom någonstans utan bestämde mig för att traska vidare igen. Det var så mycket folk ute, riktigt skoj och jag roade mig ordentligt i baren och kom på att "oj, jag har inte ätit nått nästan, måste hitta nått snabbt och sticka till läderklubben om jag ska ha en möjlighet att komma in. Det fick bli KFC...

Väl inne på läderklubben var det inte så mycket folk, men det var en strid ström in och trots att det skulle vara hård dresscode var där en man i rödrutig skjorta, beiga chinos och vita gympadojjor. Men stället har verkligen ingen charm. Det gamla stället var mycket mindre och klubben i Stockholm är också mycket mindre, men alla tre lokalerna får ta in 150 personer och den nya i Köpenhamn har stora golvytor vilket gör att de som känner varandra hänger med varandra i små klungor och blyg som man är så blev det hela tråkigt.

Det var en svensk kille där, jag har sett honom förr och jag hörde att han snackade svenska, som verkade lite intresserad, men jag tror han flirtade med allt. Efter ett tag plockade han av sig ALLA kläderna och traskade runt naken (fast med skorna på) och när jag skulle inspektera de mörkare delarna av lokalerna såg jag honom i kissrummet, med hård lem kissandes i någon annans mun, imponerande... De andra "lekrummen" var då i det närmaste händelselösa, några satt (med kläderna på) och kollade på läderbögporrfilm, några tafsade lite på varandra i ett annat litet rum medan 15 andra storögt såg på osv.

Det var jätte jättefuktigt där inne och efter 2 timmar sved mina ögon (av fukten, trötthet och kontaktlinserna), mycket irriterande, så jag gick innan den någon känd dansk DJ skulle sätta igång med Fuck and Dance Party! Framöver kommer jag nog att avstå från läderklubben i Köpenhamn för det var bara tråkigt tyckte jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste vara svårt att urinera med hård lem.

Ponte sa...

Det är bara att träna!