fredag 15 augusti 2008

Läderfest

Det blev ingen livad kväll direkt, jag hoppade i skinnbyxorna och stack till läderkväll och det bar de som jobbade i baren, jag och en kille till som klätt upp oss, lite trist måste jag säga. Visst var det OK med folk, men jag hamnade som vanligt i ett tråkhörn och orkade inte flytta på mig direkt.

Inga spännande historier blev det, kvällens största händelse måste ha varit ölglaset som exploderade. Någon började hälla upp öl i sitt glas och det bara sprack i en 4-5 delar, hans min var obetalbar, hakan föll ner till knäna nästan. Kundkretsen var allt för gammal för min smak måste jag säga och den ende som var lite att kolla på var en kille som just joggat 5 km och visst var han lite svettig, men sånt gillar vi ju...

Så efter ett antal öl och många shots så åkte jag hem redan igårkväll, men det var faktiskt vad jag planerat. Nu får vi hoppas att resten av prajdhelgen blir bättre...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hade jag varit där hade jag
a) klätt upp mig
b) slitit dig från det där tråkhörnet

Hoppas helgen din blir fan-tastisk!

Ponte sa...

Tack, det ska vi jobba på!