måndag 25 augusti 2008

En utmaning från Pierre

Fem saker på min att-göra-lista idag:

1. Slita mig från datorn

2. Inte fastna framför TV:n

3. Gå och lägga mig

4. Somna in

5. Komma upp i tid imorgon

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Bodde i en studentlägenhet i en stockholmsförort. Pluggade. Spenderade halva sommaren i tält runt halva västeuropa.

Ställen jag bott på:

Jämtland, Stockholm och Skåne

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär:

1. Bjuda på gratis öl en hel kväll i favvobaren

2. Snyta mig i chefens gardin och gå hem

3. Flytta till Danmark kanske och inreda ett darkroom i källaren

4. Skaffa mig en vingård i Italien

5. Lösa familjens alla skulder

Jag utmanar alla som känner för det

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ooh. Hoppas du kommer upp i tid, vinner på Triss och flyttar till Danmark.

Ponte sa...

Det hoppas vi på!

Anonym sa...

Fem saker på min att-göra-lista idag:
1. Bestämma vem man ska besöka på helgens släktresa…
2. Ringa systern
3. Fixa med räkningarna
4. Jobba undan
5. Överleva kursen på jobbet.
Vad gjorde du för 10 år sedan?
Sökte jobb, bodde i en studentlägenhet i Växjö. Pluggade.
Ställen jag bott på:
Östergötland, Halland, Småland, Stockholm, Massachusetts,Tennessee och Skåne
Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär:
1. Betala lånen…inkl de närmaste kompisarnas/familjens…
2. Fixa villan…bygga poolen som man funderat på länge.
3. Anställa en snygg pool-boy,
4. Köpa litet hus på rivieran
5. Gå ner i tid.
//BåstadGrabb

Ponte sa...

Snygg pool-boy hade jag visst glömt på min lista, sablarns!