lördag 23 augusti 2008

Jag tvekar ordentligt

Så var det lördag igen och Ponte tvivlar nu mycket över Frisyren. Känner inte att jag fixar ett distansförhållande, och det känns inte värst meningsfullt att åka på dejt nästa helg eftersom jag nu känner att det inte är lönt att försöka. Alla minusen kan ju övervinnas, men det känns som om de är lite många och det är fel minus. Det hela kommer bara att leda till att han blir ledsen, det är nog bättre att ringa honom imorgon och avstyra det hela.

Ska nu till Köpenhamn och se till att springa på hans kompis (som jag ju också känner sedan tidigare) och snacka igenom det hela lite med honom eftersom han ju känner Frisyren sedan ett antal år så får vi se, men jag tror att jag för en gångs skull avstår från att hålla ett löfte och det händer inte så ofta.

Och en bög från Australien vann just herrarnas höga hopp i OS, grattis Mathew Mitcham!

Inga kommentarer: