måndag 25 augusti 2008

Semesterslut

Förra veckan blev det inte mycket gjort, strategispel hemma i lägenheten var det jag pysslade med mestadels. Men nu är tyvärr semestern över för den här gången, vill nu bara vara ledig för jobbet är inte alls ett dugg kul men jag tar det lite lugnt såhär första arbetsdagen, det är säkert OK tror jag.

Har nu ställt in dejten med Frisyren, jag känner bara inte att jag vill ha ett förhållande och då åka på dejt med någon som verkligen vill ha det är bara dumt. Han kommer bli besviken över att det inte leder till nått och jag kommer att ha det jobbigt under tiden och känna att jag är elak, så nej ingen dejt för mig.

Har käkat rostbiff med potatissallad och surkål 3 dagar förra veckan, det smakade bra om ni vill ha ett kulinariskt tips! Nej, det är nog dags att återgå till dagens stora projekt, dvs hålla låg profil och se upptagen ut...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh istället för dejt får du leta efter NY dejt!

Ponte sa...

Japp det får jag göra, ställer du upp ;)