torsdag 7 juni 2007

Hur kommer man på att man gillar killar?

Förra veckan fick jag en fråga om hur jag kom ut. Så jag tänkte börja från början och ta historien lite långsamt framåt.

Jag kan inte riktigt säga när jag för första gången tänkte en sexuell tanke om en man, men den första jag kommer ihåg var nog i 6:an. Och det var kalsongsidorna i Ellos-katalogen, där man såg nedre delen av en vältränad mage med lite hår från naveln ner mot skrevet och hela skrevområdet inkl ett rejält organ i ganska små kallingar.

Katalogen vänder sig ju till medelålders kvinnor och de skulle väl med lite ögongodis lockas till att köpa sådana till sina män. Den tidningen låg under min kudde i några månader och bilderna orsakade viss upphetsning typ varje kväll efter sängdags...

När jag gick i 7:an hittade jag en låda på vinden hos morföräldrarna, den innehöll lite gamla prylar någon av morbröderna lämnat där, inklusive 2 porrmagasin (sådana som innehåller typ 4 kompletta knull från förspel till utlösning) som jag råkade på att låna med mig hem. I båda fanns en lesbisk scen som jag bläddrade förbi varje gång, i den ena fanns en scen med John Holmes och i den andra fanns en scen med en svart man. Kommer ihåg att jag tänkte "oj så svarta mäns sperma är också vit". Vad skulle den annars ha för färg är ju frågan...

Kommer ihåg att jag bara fantiserade om killarna i magasinen och hade en idé redan då om att killar nog kanske var min grej. Men det tog mig 15 år till att komma fram till det och acceptera det.

Läderintresset dök upp lite senare, måste ha varit 14 eller 15 när jag hittade en katalog (igen) från nått postorderföretag hos en släkting där vi sov över, den katalogen hamnade också i min väska. Det var typ 10 sidor skinnjackor, några av modellerna var killar och det var ytterst spännande. Lyckades dessutom hitta en Halvarson-katalog hos min kusin som på den tiden körde cross. Gud så många kataloger... Lyckades tjata till mig en skinnjacka när jag fyllde 16 (för Snygg-Tennis information kan jag meddela att den inköptes på Kläddags).

6 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Ooo! Underbar läsning!
Elloskatalogens kalsippsidor gick varma även hos mig.

Ponte sa...

Tur att det inte bara var jag som hade sådana böjelser...

Anonym sa...

samma här,, verkar vanligare än jag trodde då..

Anonym sa...

Ååhhh kläddags! Då måste den vara snygg i alla fall!

Anonym sa...

Ellos var toppen! :)

Ponte sa...

Henke och Honken - det är alltså Ellos som sprider homopropaganda i det här landet.

Tennis - Nej det var den inte, den var lite halvgubbig, så pappsen fick ärva den efter nått år...