lördag 9 juni 2007

Vaniljsås

Igår var jag jättejättetrött och skulle tidigt i säng. Lyckades ta mig i bingen vid halv10 och vaknade kl 7 imorse och lyckades inte somna om. Så mycket för att lägga sig tidigt och är fortfarande toktrött... Ska äta rabarberpaj med vaniljsås till frukost idag tror jag, mums!

Sedan bär det av till Köpenhamn, hoppas det finns en massa vackra unga män som inte vill annat än att få mig i säng, men önsketänkande är ju som det är. Ska intala mig själv att jag väntar på någon och inte behöver följa med någon hem, får då brukar det dyka upp flörtare. Ser man så där desperat ut som jag brukar, så är det oneklingen svårare...

Jag hoppas jag klarar av att vara uppe hela natten trots att jag är trött nu, en lur i soffan kanske fungerar innan det blir för varmt. Nej nu hägrar rabarberpajen, eller en kladdkaka kanske?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar frukost! Smaskens!

Ponte sa...

Oh ja, hela kostcirkeln...

Kim da Costa sa...

RABARBER!

Hoppas CPH var en hit!

Ponte sa...

Jodå, det var trevligt...