söndag 3 juni 2007

Jodå S dök upp

Planen var ju att börja på Can Can och det gjorde jag iallafall, men efter 2 timmar och 2 öl och äldre sällskap, så var det trist fast bartendern Mio är ju en liten godbit... Så jag kom på att det vore bra att äta nått. McDonalds, Burger King eller KFC var ju frågan, ställena ligger bredvid varandra och är typ lika tråkiga, efter lite funderande blev det KFC.

När jag fått min mat och satt och åt, dök S upp. Jag menar om jag träffar på någon jag känner eller är bekant med på homsebar så är det typ normalt, Men's bar har typ 20 stammisar som är där nästan varje kväll, men att träffa S på offentlig plats, chansen för det är så liten att det inte går att räkna på nästan.

Så vi snackade lite och jag är ju svag för honom, så dessvärre supportrar så blev det hångel på KFC och på 2 barer dessutom. För han berättade att han skulle till Turkiet imorgon och vara borta i 6 månader, dvs tillbaka i december och den dagen han dyker upp igen får man väl ta tag i det...

På första stället blev det dessutom vild hångel med en bartender som jag en gång i tiden råkade på att följa med hem, dvs S, bartendern och lilla jag. Det var rätt trevligt, men lite märkligt sådär. S kände sig då manad att visa snoppen, och tja ingen tar illa upp när det gäller sånt. Bartendern var ju dessutom helnaken (med undantag för skor) förra veckan efter sitt pass och en annan bartender brukar alltid hetsas till att visa rumpan när han jobbar, så det är ett trevligt ställe... S plockade på sig 10 gratiskondomer och sa att nu skulle vi ha sex hela natten. Men så hände något

Fortsättning följer

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

AAAAAAAARGH!
Fortsättningen, tack!

Ponte sa...

Den dyker säkert upp...