tisdag 19 juni 2007

Vem är Vikingen

Jag kallar honom Vikingen för han är mycket intresserad av vikingar, han har typ lika många böcker om vikingar som jag har Agatha Christie böcker, dvs minst 40 st. Dessutom är han intresserad av allt annat förhistoriskt och har läst egyptologi...

Vikingen är duktig på att höra av sig, nu är det mig han får vänta på hela tiden. Men jag svarar ju alltid i sinom tid, dvs inom några timmar och flörtiga SMS kan man inte få för många av enligt min ringa åsikt.

Han är verkligen inte min typ när det gäller utseende, jag gillar killar med lite färg, men han är lika blek som mig (dvs när jag inte har linserna i är det svårt att se var han börjar och det vita lakanet slutar) och håriga saker är inte min grej, fast han har en hel del hår. Det är personligheten som gör det i det här fallet.

Och för en gångs skull är det någon seriös, dvs inte flumbuddist, frisör som jobbar i bar eller jointrökande grönsaksförsäljare med attityd. Bara en vanlig hederlig dansk med hyggligt IQ, en stor portion humor och på nått sätt ärlig. Fast efter en dejt är det kanske svårt att avgöra, men men... En gosig viking helt enkelt. Och nästan lammkött, bara det är ju ett litet plus.

Jag hoppas vi kan lösa våra kalenderproblem och pressa in en dejt till helgen, det skulle vara minst sagt toklovely!

4 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Pressa in både det ena och det andra, för tusan!

Ponte sa...

Kim darling - Hur menar du då? ;) För bövelen här ska pressas

Anonym sa...

Guuud va härligt! Jag tror att Ponte är inte så lite betuttad.

Kul!

Ponte sa...

Anonym - är lite lättpåverkad tror jag...