tisdag 12 juni 2007

Sol och värme

När det är vinter klagar alla på kylan och nu när det är varmt och skönt klagar alla på värmen. Jag har som princip att inte klaga på värmen, men ibland får man göra vissa undantag... Igår var det ca 30 grader i skuggan, solen sken in i min lägenhet hela eftermiddagen och eftersom det var helt vindstilla så hjälpte inte korsdraget värst mycket. Så jag hade fortfarande 32 grader inne när jag hoppade i säng, det var lite i överkant...

Idag blåser det, så man kanske får lite luftcirkulation iallafall, skönt. Idag har varit en arbetsdag med motgångar, allt som kan jävlas ska jävlas. Död mailserver halva dagen, internetuppkopplingen går upp och ner hela tiden, en dator som hela tiden tappar nätverksuppkopplingen, en server som hängde sig och en hög med annat onödigt. Jag vill ha semester hela sommaren och sedan ta några friår...

Inga kommentarer: