måndag 4 juni 2007

och S försvann

... hans syster ringde och hade en massa grejjor han skulle ta med sig till Turkiet idag och han hade dessutom lovat att komma dit och äta middag. Så jag följde S till bussen vinkade av honom och lär inte se honom på 6 månader... Så jag traskade till en trevlig bar med planen på att hitta på nått kul, men jag ramlade på mina östeuropeiska vänner där, så jag hängde med dem och vi gick vidare och sedan skulle mina söta svenska farbröder komma förbi.

Och när jag fick frågan om jag inte skulle hänga med dem till bastuklubben så flög det i mig, "varför inte". Så efter en öl med dem så hängde jag med till Saunan och när vi kommit in blev jag lite fundersam och satte mig och okynnesbloggade i lobbyn men tog sedan en runda och hade rätt kul, en något skum jätteförbjuden sak på nått sätt, dvs det där med att gå på bastuklubb, men ändå.

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Aha.. det var så det var.
Föbjuden - ja, lite.
Men mest bara ointressant. Primitiv liksom.

Ponte sa...

Ytterst primitivt fast lite spännande och lite busigt/förbjudet...