fredag 22 juni 2007

En midsommarnattsdröm

Så var det midsommarafton, tänkte bara skicka en hälsning innan jag sticker västerut... Misslyckades med sovmorgonen idag och känner mig inte på topp, men jag hoppas jag klarar ut dejten med Vikingen trots allt... Tur man var hemma redan vi 1-tiden inatt, kändes lagom.

Det blev en del öl igår, men polarna blev tokfulla, så går det när man drar ner 2 drinkar medan jag dricker en öl. Och champagne, usch... Jag är en dålig homo som inte gillar champagne, öl och vin är lovely, men champagne smakar som en blandning av de två tycker Ponte och gillar det INTE. Men fick offra mig på ett halvt glas, och de andra tre delade resten av flarran vilket passade mig bra iallafall. Tacka vet jag en Tuborg grön, mums...

Återigen ha en lovely midsommar och glöm inte att lägga blommor under kudden inatt så ni får drömma sött om framtida män!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min mörka hemlighet är att jag inte heller gillar champagne! Gud.. hatar du mej nu!?=

Ponte sa...

Men Tennis, jag trodde posha ungdomar som dig levde på champagne mer eller mindre...