lördag 2 juni 2007

Planen

Har ångrat mig angående läderklubben, kom på igår eftermiddag att jag inte har några skor att ha, mina gamla boots som jag hade förra gången, är inte skor man går i ostraffat, de är en storlek för små så jag får så satans ont i fötterna efter ett tag och jag ska ju vara i CPH hela eftermiddagen, kvällen och natten.

Så det får bli en annan gång tror jag, dessutom är det redan nu 18 grader varmt, så det känns tungt att släpa runt på en läderjacka. Surt sa räven om rönnbären eller nått, men en OK ursäkt för att fega ur tycker jag... Fast det är ju mr leather Denmark tävling ikväll, så det hade ju varit spännande. Hoppas min trötthet går över snart...

Nu blir det frukost och sedan bär det av, vi ses på Masken vid 8-tiden ikväll för lite fotbollande trots att mitt sportintresse inte är legendariskt så kan det vara kul att se när man är i Danmark. Har inte alltför bra vibbar när det gäller fotboll och sex, Sveriges vinst över Spanien i september förra året var höjdpunkten på den dejt jag hade i Sönderjylland med Danmarks tråkigaste bög. Hade han samlat på olika nyanser av grått papper så hade det varit bättre nästan. Vad ni gör, håll er i från danska advokater med avtalsinriktning!

6 kommentarer:

Kim da Costa sa...

HURRA för MASKEN!
Dit ska vi gå tillsammans snart.
I armkrok.

Ponte sa...

Gå i fingerkrok till Byxelkrok, det är långt... Du är välkommen om några timmar!

Anonym sa...

Jurister ö.h.t. verkar otroligt tråkiga tycker jag.

Ponte sa...

Tennis - du har så rætt så, HÅLL DIG BORTA FRÅN DEM!!!!!

Unknown sa...

Håll dig även borta från Sönderjylland. Mer boring landsände får man leta efter. :)

Ponte sa...

PF - Du har ganska rätt, men som typ dagsutflykt en gång i livet är det väl halvOK iallafall... Se Sönderjylland, sedan dö