onsdag 20 juni 2007

Planer

Allt handlar om att prioritera, min plan för helgen var att träffa Vikingen imorgon torsdag efter jobbet, sedan hem fredag förmiddag, gardenparty fredag eftermiddag och kväll, sovmorgon lördag och till party i Danmark lördag eftermiddag och kväll, sedan eventuellt träffa Vikingen igen lördag natt. Men så skickade han ett lovely SMS där han meddelade att han tagit semester på fredag och Ponte fick lite dåligt samvete så planen fick ändras.

Så det blir utgång med polarna torsdag kväll, så blir det dejt med Vikingen fredag och lördag sedan party i Danmark lördag eftermiddag och kväll, och eventuellt träffa Vikingen igen lördag natt. Det kan nog bli en riktigt kul helg, så tidigt i säng ikväll så man orkar. Midsommarpartyt avstår jag helt enkelt från, och gardenparty i ösregn är väl rätt så överskattat tror jag...

Både söndag kväll och måndag kväll när jag försökte somna hade jag typ fantomkänslor, jag kunde känna hans händer på min kropp och hans tunga i min mun. Så underbart lovely... Kan det inte bli fredag snart!!! Hoppas jag inte planerar sönder saker, är ju expert på dylika dumheter. Vad har ni sexiga läsare för mysiga midsommarplaner?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Traditionellt midsommarfirande på landet med släkten, men dina planer låter ju åh så kul :) Önskar dig en trevlig midsommarhelg ;)

Anonym sa...

Låter som en superduperhelg! Här blir det midsommar utanför Motala med M, päron och syster...

Ponte sa...

Anonym - Låter lovely, fast jag är inte så glad för släktingar i större doser...

Honken - Fiska i Motala ström, vindrickning på uteservering i Gränna och hångla på byn i Ödeshög (vid korvmojen), en riktig semestertripp...

Kim da Costa sa...

:) Då är då en jäkel på att planera!

Ponte sa...

Kim darling - allt går att planera sönder...