tisdag 5 juni 2007

Trött Trött Trött

Imorse var jag så trött att jag var illamående, nej jag är INTE gravid, tror jag iallafall. Efter att ha sovit pissdåligt inatt så jag skulle toktidigt i säng ikväll, men det sket sig. Har just kommit hem efter 2 öldrickningar med olika ex-kollegor vilket var trevligt som vanligt. Öl på uteservering när det är 26 grader varmt är inte helt fel kan man ju säga.

Nu ska jag se till att få min skönhetssömn och då ska jag ge er läsare nått att fundera på inatt. Om man tar en gul ballong, stoppar i en grön druva, knyter igen och kör ballongen i micron. Vad händer (förutom att ballongen och druvan blir knallhet)?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Något exploderar!? Måste nästan testa i våran lilla micro här i korridoren!

Kim da Costa sa...

Haha. Testa inte.

Det är hemskt att vara så där trött. Dessutom mår man illa.
Uteserveringar - mmmmmm!

Kim da Costa sa...

Jag igen.
Jag läste fel! Läste "duva" istället för "druva".
Hur tänkte jag, tro?

Ponte sa...

Om du lyckas få in en duva i en gul ballong så tippar jag på att det krävs en hel del våld!

Kim da Costa sa...

And we don't believe in violence, som Ricki Lake brukade säga.

Anonym sa...

Hopps att du sov bättre i natt raring!

Ponte sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ponte sa...

Kim darlig - våld kan ha sina fördelar, men vanligtvis avstår jag helt från sådant (om man inte räknar försiktiga knuffar för att lyckas tränga sig förbi alla trånande groupie-sar när jag ska till herrarnas)

Honken - Oh ja, det gjorde jag, och tack, loveley med någon som tänker på mig...